2014. július 16.

Kritika #22 - Álmodj velem!


Design: Ismét olyan helyzetbe kerültem, mint az egyik előző kritikámnál... Ez a blogod harmadik kinézete, amióta rákattintottam, szóval mire megírtam az első változtatásról szólót, kezdhettem el a következőt... Na mindegy, ez részben annak is köszönhető, hogy hat napig nem voltam netközelben, így sajnos se írni se olvasni nem tudtam... Az összhatás jó, végre látható a chat is, azonban akadnak problémák bőven. Engem személy szerint az nem zavar, ha nincs fejléc, vagy hogy nem a megszokott, ami a blog tetején van, hanem pl oldalt található. Az azonban már nagyon is zavar, hogy sehol se találom a blog nevét. Erre egyedül az URL címből lehet következtetni, plusz gépen a kis fülecske ott fent kiírja. Azonban a blogról NAGYON hiányzik! Aztán a másik problémám az oldalak, amik egyáltalán nem látszanak, csak akkor, ha ráviszem a kurzort. Másik színt kéne beállítani a betűknek vagy kihúzni valamilyen színnel, de ez így nem maradhat. Lehetne az összes olyan, mint az "Eddig történt" modul, mert az legalább látszik. Összességében, még van mit csiszolni a külsőn.
5/10

Történet: Végre! Végre egy olyan fanfic, amiben Harry nem rosszfiú és összejön egy csajjal, ami nem arról szól, hogy egy lány elköltözik, és találkozik az egyik taggal aztán összejönnek és még sorolhatnám a további sablon fanficeket... Végre találkoztam egy jó és egyedi alapötlettel, ami eltér a tömegblogoktól! A prológus azonnal megfogott, aztán ahogy haladtam tovább, a lelkesedésem nem lankadt a részekkel sem. Furcsa Harryt apaként látni, viszont korántsem rossz! Végre egy új megközelítése a fiúbandának, hatalmas pluszpont, így tovább!
10/10 

Fogalmazás: Alapjába véve nem fogalmazol rosszul, ám kisebb-nagyobb hibák akadnak. Főleg tagolási problémákkal találkoztam, amitől a szöveg néhol kissé értelmetlen...pl: Én még nem voltam  felkészülve arra, hogy beszéljek vele. Ahhoz először rendeznem kellett volna magamban a dolgokat, mert tudtam, ha mi veszekedésnek állunk, az olyan sebeket is feltép majd, amelyekről azt hittem, egy életre száműztem a banda feloszlásával.
7/10 

Helyesírás: Nem rémlik, hogy találkoztam volna helyesírási hibákkal, de talán még elgépelésekkel se nagyon. Tényleg csak a fentebb említett tagolási gondok maradtak meg az emlékeimben.
9/10

Egyediség: Nagyon ötletes ez a szemszögváltás, és bár találkoztam már olyan fanfictionnel, amiben a híresség a szülő, mégsem fejtették ki annak szemszögét. Harry egy új oldalát mutatod meg, lassan, apránként feltárva a részleteket, amolyan visszaemlékezés formában. Nekem tetszik, még nem találkoztam ilyennel korábban!:)
10*/10

Összesen: 41+1/50

Remélem, nem bántottalak meg semmivel.
További élvezetes blogolást!


Vivienn J.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Vivienn!
    Köszönöm szépen a kritikát, megfogadom a tanácsokat! Igen,ezért írtam, hogy a kinézet nem fontos, mert tudtam, hogy változni fog, ez a mostani is csak ideiglenes, csak mivel nem voltam és nem is leszek ezekben a hetekben itthon, nem volt időm rendes sablont keresni. Még egyszer köszönöm, hogy szakítottál rám időt! :)

    VálaszTörlés