2014. július 21.

Kritika #26 - The Invulnerable


Design: A fejléced nekem nagyon tetszik! A mosolygó lány ugyan nem nagyon adja vissza a főszereplő kétségbeesett hangulatát, de ez sztorifüggő, te tudod a végkifejletet. A mozgó gif is rendkívül ötletes, nem túl csicsás, mégis egyszerre odavonzza a szemet. Egy apró hibája van: én a pálmafákat kicsit jobban láthatóvá tenném, de ez nem feltétlenül szükséges.
Mikor megkaptuk Tőled a kritikára való felkérést, blogod úszott a zöld színben. Hatalmas pluszpont, amiért finomítottál a színeken, és így már nem okoz fejfájást a részek olvasása. Ennek ellenére is, három, egymástól teljesen különböző árnyalatú zöld keveredik az oldaladon. A bejegyzések hátterét kicsit szürkésebbre venném, hogy jobban passzoljon a fejléchez, illetve a blog szélességét is nagyobbra állítanám.
8,5/10

Történet: Őszintén szólva, a prológus nem nagyon fogott meg. Elsőre a  The Sims 2 - Castaway játék jutott eszembe, (egy hajótörött-túlélő játék), amivel 12-13 éves koromban órák hosszat képes voltam eljátszani, és a mai napig az egyik kedvencem. 
Okay, back to the story.
Zavarosnak mondanám, és nem biztos, hogy mindenkinek leesett, mi is az alapszituáció. Túl Örültem, hogy a tegnapi nap folyamán publikáltad az első részt, ami sokkal jobbra sikeredett. Igaz, hogy még mindig nem sokkal vagyunk előbbre a történet szempontjából, de ezt jól csinálod. Egy ilyen rejtélyes blog esetében nem kell egyszerre lelőni a poént.  Egy fejezet után nem tudok magasztos, lélekemelő dolgokat mondani a történetedről, de bízom benne, hogy végül egy szépen felépített, logikus sztori lesz.
7/10

Fogalmazás: A szókincsed nagyon gazdag, ezért többnyire élvezhető, amit írsz. Egy bajom van, hogy túl sok a tőmondat. Infinity Critics mémjeink között van egy erre utaló, de mivel nálad annyira nem volt vészes a helyzet, megkegyelmeztem, és nem posztoltam ki ide is. Amúgy a mondataid érdekes módon, ennek ellenére összefüggnek, ami által van egy vonala a történetednek.
9/10

Helyesírás: Egy komolyabb hibát találtam, ami azonban nagyon szúrta a szememet, ezért jár a mínusz. A rekedtest d-vel írjuk, a (be)reked ige után.
8/10

Egyediség: Nem találkoztam olyan bloggal, ami ehhez hasonló témát dolgoz fel, szóval biztosan meglesz idővel a törzsközönséged. Kíváncsi lennék a folytatásra, ugyanis blogodnak egy nagyon egyedi légkört kerítettél.
9/10

Összesen: 37,5/50

További jó blogolást!! 
Fran Fisher

1 megjegyzés: