2014. június 24.

Kritika #1 - Fast and love


Design: Első ránézésre kissé lesokkolt ez a sok kék, főleg mivel a háttér is több árnyalatú. Nem rossz, de talán lehetne egy kicsit letisztultabb. A fejlécen a felirat rendben van, kellően látszik; a lány képe azonban kicsit pixeles. Az autó csak akkor tűnt fel ott a háttérben, amikor alaposabban szemügyre vettem a fejlécet. Mivel lényegében az autóversenyzés áll a középpontban, szerintem ez az elem lehetne hangsúlyosabb, esetleg más színű, hogy ne üssön el annyira. Javaslom egy új fejléc készítését/rendelését, vagy ennek a korrigálását.
A legnagyobb problémám a modulok elrendezésével van. A "Tartalom" kerüljön legfelülre, elvégre az alapján dönti el az olvasó, hogy érdekli-e a sztori. Ez alá jöhetne a "Trailer", majd a "Rendszeres olvasók", a "Chat", "Blogjaim", "Cserék", "Információ". Ami szerintem nem illik oda, az a két főszereplő képe, elvégre van "Szereplők" modul, szerintem inkább oda kerüljenek, hiszen azért van.
6/10

Történet: Be kell vallanom, hogy amint megláttam, hogy 1Ds blog egy kicsit megijedtem. Persze én is olvasok fanficeket, így nem ítélem el őket, csupán attól féltem, hogy túl sablonos lesz. Az már pluszpont volt, hogy nem Harry a főszereplője, mint minden második blognak, amivel szembetalálkozik az ember. Mivel még csak két rész van fent, nagyon az elején járunk a történetnek, így véleményt mondani is nehezebb. Az első rész inkább olyan bevezető fejezet volt- mint a legtöbb blog esetén-, de valahogy el kell indítani a történetet. Azt viszont már a tánciskolás résznél megállapítottam, hogy előre meg tudom mondani, hogyan fog alakulni ez a sztori. Az első fordulópont már a második fejezetben megjelenik, ami a te esetedben azért jó, mert még nem haladnak túl gyorsan a dolgok, csak egy pillanatnyi találkozás. Remélem, sok csavart és fordulatot viszel bele, hiszen még van időd, nem kell elsietni semmit, inkább dolgozd ki alaposan!
7/10

Fogalmazás: A fogalmazásoddal különösebb problémám nem volt, legfeljebb a szóismétlések. Ezekre figyelj oda!
9/10

Helyesírás: Helyesírási hibával, elgépeléssel nem nagyon találkoztam. Ami viszont feltűnt az a vesszőhiba. Van ahol felesleges, van ahol hiányzik. 
9/10

Egyediség: Talán ezt a legnehezebb értékelnem, mivel nagyon nagyon az elején tart a sztori. Be kell vallanom, nekem kicsit sablonos. Olvasás közben azon gondolkoztam, hol olvastam már ilyet/hasonlót. Ez az autóversenyes dolog viszont egyedinek mondható, ilyennel talán még nem találkoztam, bár ez az "elütöm, meglátom, megszeretem" koncepció több blogban is feltűnik. Ha ügyesen alakítod a szálakat, akkor nem lesz rossz.
7/10

Összesen: 38/50 pont

Remélem, semmi bántót nem mondtam, csupán a véleményem írtam le, ahogy kérted. Remélem megfogadsz párat a tanácsaim közül!
További jó blogolást!

Vivienn J.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése