2014. június 25.

Kritika #6 -Face the Sun


Design: Nem rossz. A fejléc nekem nagyon tetszik, a háttérrel vannak gondjaim. Túl sötét, és az a szürke betűtípus kicsit bántja a szememet. A helyedben a fejezetek hátterén változtatnék, de a blogháttér tetszik, nem látszik túlságosan, hogy mozaikos!
7/10
Történet: Nagyon megragadott, és nem azért olvastam el a részeket, mert muszáj volt a kritikához, hanem, mert élveztem! Ugyan féltem, hogy Harry lesz benne, mert nem vagyok egy 1D-fan, de tetszett, hogy nem híres benne. Rob karaktere is tökéletes a maga nemében. Elsőre arra tippeltem volna, hogy happy end lesz 5 rész után, de hatalmas pluszpont azért, hogy nem! Végre egy fordulatos, nem sablonos blog! Az is tetszik, hogy van egy íve, és ugyan nem tudom, hány részes lesz, de az látszik, tudod a részletezésnek minden formáját. Ezalatt azt értem, hogy jól tagolod az egyes fejezeteket! Csak így tovább!
10*/10
Fogalmazás: Ez is rendben van alapvetően, talán pár vesszőhiba van.
A ma estéhez is remegő gyomorral készültem, duplán izgultam, nem szerettem volna ha szóba kerül a múltkori eset, de ami a legjobban fokozta az izgatottságom az Harry volt, kezdtem felé érzelmeket táplálni, amit nem szabadott volna.
9/10
Helyesírás: Egy szembetűnőbb dolgot találtam, a fájdalomcsillapító egy szó, illetve, a igekötőt külön írjuk, ha egy másik szó is beékelődik: fel akarja hozni
De más aztán tényleg nem volt!
9/10
Egyediség: Lehet, hogy Blogspotországban van még hasonló blog, ennek ellenére nekem tetszett. Mert azok mind egyformák, és stílusban olvashatatlanok! Ez azonban kiemelkedik, és szerzett egy új olvasót! 
8/10

Összesen: 43+1 (a csillagért jár a plusz) /50

További eredményes blogolást, és jó olvasást nekem a további részekhez :D



Fran Fisher

1 megjegyzés:

  1. Szia, köszönöm szépen, hogy ilyen hamar megírtad a kritikát. Annak meg még jobban, hogy ennyire tetszett neked a történet.

    Tudom, hogy vannak hibáim, de majd próbálom őket felkutatni és kijavítani, a vesszőkre jobban figyelek ezek után. Szerencsére én még hasonlóval nem találkoztam, és próbálok úgy írni, hogy ne legyen összehasonlítható máséval.

    Még egyszer köszönöm, hogy szántál rám időt. :)

    xx,Szilvi

    ui: Ma lesz rész.

    VálaszTörlés