2014. június 30.

Kritika #13 - Jégtáncos Krónikák 1.-Álmodj a csúcsig


Design: Nem tudom ki csinálta a designt, de nekem nagyon tetszik! A fejléc szép, illik a háttérhez, talán egyedül az alcím az, ami nehezen olvasható. Az oldalakat én nem oldalra tenném, vagy ha mégis, akkor mindenképpen feljebb és legyenek nagyobbak! Igazából ez nálam a legnagyobb probléma, ami a designt illeti, ezt mindenképp javítsd ki! Aztán ott vannak a fejezetcímek. A ferdeségük az nem gond, viszont az, hogy nem középen vannak, már sokkal inkább zavaró. Aztán jött az animálása, aminél fel kellett volna venni a reakciómat, és felrakni ide... Mi ez? Most komolyan... Így is épp eléggé jobbra húz az elrendezése a címnek, akkor miért van úgy meganimálva, hogy teljesen jobb oldalt legyen?! Vagy animáld meg máshogyan, vagy inkább ne is legyen rajta animáció, mert ez így sehogy nem jó! Azért viszont nagyon hálás vagyok, hogy a blogodon nincs zenelejátszó, mert ahány ilyen blogot olvastam mostanában, már idegbajt kaptam tőlük...Szóval köszönöm! Összességében, ha a címmel és az oldalakkal kezdesz valamit, akkor semmi kifogásom nem lesz ezt a pontot illetően!
8/10

Történet: A történetet nagyon tetszik! Még sehol sem találkoztam hasonlóval, ráadásul sok benne a leíró rész, ugyanakkor párbeszéd is akad bőven. A részek hosszúsága nekem pont megfelel (minél hosszabb, annál jobb párti vagyok), és a szereplők gondolatait, érzéseit is remekül leírod. Fel is vagyok iratkozva, és kíváncsian várom a folytatást!
10*/10

Fogalmazás: Semmi kifogásolni valóm nincs. Nagyon szépen fogalmazol, nincs bennem hiányérzet olvasás közben. Kellően megismerjük a szereplőket is egy-egy szituációban, választékosan írsz. Mostanság nem sok ilyen bloggal találkoztam, szóval minden elismerésem!
10*/10

Helyesírás: Nem emlékszem, hogy találkoztam volna hibákkal, vesszők is rendben vannak-amennyire emlékszem. Nincs mit hozzáfűznöm.
10*/10

Egyediség: Mint azt már fentebb említettem, még csak hasonlóval sem találkoztam. Nem fanfic, a szereplők egyediek, a jellemük pedig kidolgozott, amivel szintén ritkán találkozom Bloggerországban. Maga a szituáció, a környezet is egyedinek mondható, és látszik, hogy értesz hozzá.Nem tudom, hogy magad is űzöd-e ezt a sportot, de én a sztori kidolgozottságából erre következtetek. Mindenesetre, én mindenképpen figyelemmel fogom követni a történetet!:)
10*/10 

Összesen: 48+4/50 

Ilyen pozitív kritikát se írtam még, ha elolvastad esetleg a régebbieket...:) Szerintem van írói vénád, és a történetben is sok a lehetőség! Remélem nem hagyod abba! 
További sikeres blogolást, várom a folytatást! :D

Vivienn J.

1 megjegyzés:

  1. Drága Vivienn!

    Köszönöm, hogy megírtad a kritikát, valamint azt is köszönöm, hogy időt áldozol/áldoztál a blogom elolvasására. A menüt már szeretném cserélni, csak eddig nem volt időm megkérni a barátnőmet, hogy csináljon egy újat. A jobbra húzós dologhoz annyit, hogy tökéletesen igazad van, de ez valahogy így van velem a valóéletben is.
    Mindent jobbra rakok, vagy jobbra csinálok, még a nevemet is jobbra írtam fel a dolgozatokra, holott sok helyen balra kérik. Furcsa vagyok tudom :D

    Mindenesetre örülök, hogy tetszett a történetem, és még egyszer köszönöm a kritikád.

    Ölel;
    Lucy

    VálaszTörlés