2014. június 29.

Kritika #11 - Good enough


Design: Nem nagyon lehet értékelni. Fejléc nincsen, ezt a feliratot Képmetszővel vágtam ki, hogy legalább a mi blogbejegyzéseink kinézzenek valahogy. Kevés a modul, az egész oldalnak üres kinézete van. A háttér passzol ugyan a történethez, de az egész design visszataszító és unalmas. Javaslom, hogy szerezz be egy fejlécet, amitől színesebb lesz a blogod, mert még a címe sem nagyon látszik a sötét háttéren. Őszintén szólva, ilyen designú blogot még soha nem is láttam, de remélem, nem is fogok.
1/10

Történet: Három rész van fent, de ezek szörnyen rövidek! A sztori nagyon sablonos. Az ilyen "menő cég vezetője vagyok"-duma elég lerágott csont, de attól még lehetne érdekes. Ez viszont egyáltalán nem az! Már előre lehet sejteni, mi lesz ebből... Pl.mikor volt az a támadás, felcsillant bennem a remény, hogy na, most beindul a sztori, de tévednem kellett. Eddig semmi lényeges nem történt (szerintem), és ahogy elnézem, ez így is fog maradni. Jelen esetben örülök, ha nem lesz ilyen tekintetben igazam.
3/10

Fogalmazás: Ezzel volt a legfőbb gondom. A fejezetek, mint már említettem, iszonyatosan rövidek! Nem is láttam párbeszédet, ami fontos lenne, hogy megismerjük a szereplők érzéseit, gondolatait. De még annál is kevesebb a leírás. Pont ezért a mondanivalód nehezen követhető, kevés benne a kötőszó, ami összekapcsolja a mondatokat. A fejezetnek enyhén sem nevezhető pár mondatos firkálmány tőmondatok halmaza. 


Arról nem is beszélve, hogy akármilyen főnökök is léteznek, azt még egyik szájából sem hallottam, hogy Ne csicskuljál. Te ezt mint varázsszó használod, hogy az alkalmazottak "ne nyaljanak" a vezetőnek. Ez eddig oké, de egy főnök szájából ez elég primitív megjegyzés, ezért összefüggéstelen és logikátlan húzás. 
Az egész cselekmény olyan, mintha egy felsorolás lenne, ezért nehéz olvasni.
1/10

Helyesírás: Néhány vesszőhiba volt, de a többi dologhoz képest ez rendben van.
8/10

Egyediség: Ahogy mondtam, húszmillió ilyen alapsztorijú blog van, ezért erre nem adok sok pontot.
Szerkesztőtársam, Bloom azonban felhívta a figyelmemet,(aki a másik kritikádat írja) hogy másik blogodon is ugyanezeket a képeket használod fel. Ezt egyediségként semmiképpen nem fogható fel. Nem beszélve arról, hogy aki olvassa esetleg mindkét blogodat, zavaró lehet, hogy a szereplők "egyeznek". De ez a te döntésed, mi csak felhívjuk a figyelmedet.
2/10

Összesen: 15/50

Javaslom, előbb nézz körül más blogokon, ugyanakkor ne másold őket! És ami a legfontosabb szerintem, hogy tegyél bele párbeszédeket, illetve legyenek hosszabb részek, mert ez így nagyon zavaró!



Fran Fisher

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése