2014. június 30.

Kritika #12 - Alone



Design: A design nekem összességében tetszik. A fejléc szép, harmonizál a háttérrel. Egyetlen problémám vele az alcím, ami nehezen olvasható. Én az "Oldalmegjelenítések" modult lejjebb tenném, az oldalakat pedig nagyobbra kéne állítani, és az legyen legfelül, ott sokkal szembetűnőbb. A zenelejátszó engem személy szerint idegesít, de itt legalább nem üt el a blog stílusától. Ettől függetlenül, nem sikerült vele megbarátkoznom. Azt pedig nem tudom, észrevetted-e, de a bejegyzések betűtípusa sem a legjobb, mivel bizonyos magánhangzók nincsenek meg benne.
7/10

Történet: Kezdjük a prológussal. Személy szerint engem kikészített ez a "forever alone" hangulat, bár a blog címe már utal erre. Sejtelmes, viszont nem igazán kelti fel az érdeklődést-legalábbis az enyémet. Ahogy olvastam, az a 20 mondat, ami úgy kezdődik, hogy "Egy seb..." kezdett felhúzni. Kétszer-háromszor még oké így mondatot kezdeni a hangsúlyosság miatt, na de ennyiszer?!Aztán ahogy elkezdtem olvasni a fejezeteket, egyre jobb lett. Bár kicsit sablonos, de határozottan nem rossz. Azonban az a prológus totálisan elkedvetlenített, szóval, ha csak magamtól keresgéltem volna a blogok között, biztosan nem kezdem el olvasni a fejezeteket. Azt muszáj megjegyeznem, hogy ez a "találkozol egy fiúval, akiről kiderül hogy a mostohatesód/osztálytársad/valaki akivel hamarosan találkozol" sztori nagyon sablon. Aztán az ötödik fejezet kimenetele kissé ledöbbentett. Máris? (nem akarok nagyon spoilerezni) Nem halad a történet kicsit gyorsan? A válaszom: DE IGEN! Aztán ami még sokkal jobban ledöbbentett, az a hatodik rész volt. Mik ezek a hirtelen hangulatváltozások? Nyilván magadtól is rájöttél, hogy kicsit előrehaladtál az előző fejezettel, és így próbáltál meg visszavenni a tempóból, azonban épp ettől lett zavaros az egész. Nem értem Ash kiborulását, és hogy egyszer tök jó fej, másszor meg flegma és bunkó. Ennek szerintem nincs értelme, de lehet, hogy a történet előrehaladtával majd lesz. Igazából pont itt kezdenek el jönni a fordulatok, szóval ez még nagyon a történet eleje. Összességében azt mondom, nem rossz, kíváncsi lennék a folytatásra! De mindenekelőtt meg akarom érteni.
6/10

Fogalmazás: A fogalmazásoddal különösebb problémám nem volt. Csupán annyi, hogy szerintem több leíró rész kellene, jobban meg kéne ismertetni velünk a szereplők érzéseit, gondolatait. 
9/10

Helyesírás: Helyesírási hibával talán nem is nagyon találkoztam, vagy csak nem olyan súlyossal.
10/10

Egyediség: Mint azt már említettem, ez nekem egy kicsit sablonos, ha az elejét tekintjük. Azonban itt az utolsó fejezetnél kezdett izgalmasabb lenni, szóval ha jól alakítod a szálakat, akkor akár még egyedi is lehet! Mindenesetre, én szurkolok!
8/10

Összesen: 40/50

Remélem nem bántottalak meg, és a jövőben igyekszel megfogadni a tanácsaimat, hogy egy színvonalas és egyedi blog büszke írója lehess! :) 
További sikeres blogolást!

 Vivienn J.

2 megjegyzés:

  1. Én lennék a blog írója:)
    Nagyon szépen köszönöm, hogy szántál rá időt és elmondtad a véleményed:)

    VálaszTörlés