2014. június 25.

Kritika #5 -A halál keringője


Design: A történethez nagyon passzol. Egyszerű, de nagyszerű. Nem ti csináltátok, viszont nagyon szép. A háttér a fejléchez képest túl sötét, de ez minimális probléma. A blog nagyon áttekinthető, pillanatok alatt megtalálom, amit keresek. Az 1554-hez azonban írnék valamit, hogy a többiek is tudják, mit számol az a kis modul.
9,5/10
Történet: Őszintén szólva, ez a blog az én stílusomtól kissé távol áll, de a maga műfajában tökéletesen megállja a helyét. Két fejezet után azonban nem tudok elég részletes kritikát adni. Szép volt, ahogy a halál előtti pillanatokat írtátok le.
7/10
Fogalmazás: Erre maximum pontot adok, mert a mondatok tökéletesen összefüggnek, és követhetőek. Szóismétlést sem találtam benne.
10/10
Helyesírás: Különösebb kivetnivalót nem találtam benne, csupán egy nyelvtani hibát:
Tartsd tiszteletben a történetet és az íróit.
9/10
Egyediség: A blog szerintem nagyon egyedi. Ugyanakkor a Szereplők oldalon változtatnék, mert ezekkel a sejtelmes mondatokkal sokkal többet nem tudunk meg a karakterekről. De, ha pont ez lenne a célotok, akkor bocsi, hogy lelőttem a poént.
8,5/10

Összesen: 44/50

További eredményes blogolást!
ui: A kritikát szerintem pont rossz embertől kérted, mivel Vivienn J. és Bloom sokkal inkább kedvelik az ilyen témájú blogokat. Pont ezért is kérdeztem vissza a facebookos csoporton. :) Remélem, nem olyan nagy baj!



Fran Fisher



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése